Realitzem activitats dirigides a persones amb problemes de Salut Mental i també per als seus familiars.

Serveis:

• Servei d’Atenció a les Famílies

consisteix en informar, orientar i assessorar a famílies i persones que pateixen un problema de Salut Mental, mitjançant entrevistes al nucli familiar i seguiments individuals

• Escola de Famílies

Cada sessió es treballa un tema relacionat amb la convivència amb una persona afectada. L’activitat consisteix en una primera part teòrica seguit d’una segona part de debat en què els familiars comparteixen les seves experiències. Aquests espais es fan el primer dimarts de cada mes.

• Escola de Germans

Cada sessió es treballa un tema relacionat amb la convivència amb una persona afectada. L’activitat consisteix en una primera part teòrica seguit d’una segona part de debat en què els familiars comparteixen les seves experiències. Aquestes sessions estan dirigides a germans i amics de persones amb problemàtica de salut mental. Aquestes espais, estan pensats per fer-se un cop al mes i són cursos de 6 mesos.

• Grups d’Ajuda Mútua

es realitzen diferents grups tan per a familiars com per a persones amb experiència pròpia.

Activitats:

Per a famílies:

• Mercat

De forma setmanal, es fa una paradeta al poble amb objectes de segon mà per tal d’obtenir uns ingressos per a l’Associació

• Apropa Cultura

És una iniciativa de lleure cultural inclusiu on, teatres i llocs culturals, ofereixen preus més econòmics per a entitats socials. Com a Associació, tenim vinculació amb el programa d’Apropa Cultura de Granollers i de l’àrea de Barcelona. Ens reunim familiars i persones amb experiència pròpia i gaudim de espectacles culturals a preus reduïts.

• Artterràpia

un taller nou

• Biodansa

coun taller nou