2 actes per a la salut mental

El mes d’octubre és el mes de la salut mental, per això, l’Associació El Far organitza dos actes:

El diumenge 21 a la Plaça del Silenci, es realitzarà una caminada per a la salut mental. A les 9:30h s’iniciarà el recorregut, la passejada que tindrà un recorregut d’uns 4km. A l’arribada, hi haurà esmorzar de botifarra per els participants i música en directe amb el grup garriguenc “Els Imbècils”.

Els tiquets tenen un preu de 5€ i es poden adquirir a la Parafarmacia (C/Calàbria, 32), a la seu de l’Associació El Far (C/Pere Ballús, 13) o 30 minuts abans de la caminada a la Plaça del Silenci.

El diumenge 28 d’octubre a El Patronat, s’organitza  un festival solidari amb la col·laboració de Lluís Vidal i Yolanda Sikara. És un festival que estarà ple de música i moltes sorpreses més…

Les entrades tenen un preu de 8€ i es poden adquirir a la Parafarmacia (C/Calàbria, 32), a la seu de l’Associació El Far (C/Pere Ballús, 13) o 1 hora abans a les taquilles del teatre.

Us hi esperem!